31 Ocak 2010 Pazar

Baş baş




Sessiz sakin gider baş baş...

5 yorum:

  1. Efendim, merhabalar. Uzun zamandır hiç sesiniz soluğunuz çıkmadığı gibi şimdi de bir "sessiz sakin gider baş baş" gibi yalın bir cümle yazmışınız. Sessizce ve sakince ben gidiyorum Allahaısmarladık mı demek oluyor bu? Yoksa, öylesine sade bir cümle ile bizlere öylesine blogvari seslenmek mi istediniz? Amacınız gitmek ise, üzülürüz. Gitmek, insanı olumsuz yönde etkileyen ve hüzünlendiren bir kelime.

    Gitmek gibi bir amacınız varsa, elbette kararınıza saygı duyarız. Yok, böyle bir niyetiniz yok ta , öylesine selsndiniz de ben yanlış anladıysam özür dilerim.

    Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Neden? keşke gitmeseydin...

    YanıtlaSil
  3. Ne soğoktur vedalar,dondurur yürekleri

    Önce hayallerimiz ölür

    Sonra sevgimiz..

    Diyesim geldi,ne biliyim,işte böyle...

    Selamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bugün hangimize ne kadar, ne ifade ediyor bilemiyorum ama kutlamak adettendir diyor ve tüm sevgiyi bilenlerin Sevgililer Gününü kutluyorum.
    Selam ve saygılar

    YanıtlaSil
  5. Gidişler hep umuda olur dilerim,umutsuz bir baş başın kime ne faydası var.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil